sunnuntai 1. maaliskuuta 2026

Kaikki on kesken...

 Päiväkirja 1.3.2026

Olen nyt ollut ilman alkoholia kaksi viikkoa. Olen ylpeä. En tosin siitä, että poltan joka ilta. Edellinen asunto on tyhjennetty ja muutto tapahtunut. Nyt on eka päivä ilman muuttoa. Muutama tavara on autossa vielä. Hävettää, ettei edes ole omaa kotia. En ole koskaan vielä ollut koditon. Nyt muutin kumppanin yksiöön kissani kanssa.


Olen yrittänyt pilvipäissäni opetella tekemään asioita loppuun, jotta asiat olisivat loppuun tehty. En ole koskaan osannut tehdä mitään loppuun, vaan teen aina monta juttua samaan aikaan. Mikään ei siis tule valmiiksi. Teen sitä tietoisesti pilvipäissäni. Tavoittelen täydellisyyttä. Tää paikka on viimeisin paikka mihin oikeasti kannattaa muuttaa. Mut yritän olla välittämättä muista kuin itsestä. Olen niin väsynyt, tehnyt työtä kuin hullu. Lahjoitin jopa naapureille tavaroita ja vaatteita. Toivottavasti joku sai hyvän mielen.


On niin pitkä lista niitä tekemättömiä asioita. Tuntuu loputtomalta suolta. Rahaa ei ole, mutta velkaa kylläkin. Haluan lopettaa polttelun. Tuntuu vaan, etten nyt tästä hetkestä selviä ilman. Pidän tätä tietoisena helpotuksena asioiden loppuun viemisessä. Tämä auttaa minua tänään. En tiedä auttaako se huomenna.  


Ja se hiton isän kuolema.... en jaksaisi lähteä oikeuteen taistelee, mut vissiin on pakko. 



Minne mennä, jos haluaa erakoitua?


Who wants to live forever?, Queen


Miksei ihminen pysty suorittamaan asiaa loppuun? ADHD?

  • lääkäriin?

Itku, murtuminen ja raivo

Päiväkirja 17.3.2026 Olin hyvin väsynyt, kun en ollut nukkunut kuin muutaman tunnin. Päätin silti nousta patjalta. Olo oli kaikkiaan hyvin h...